TVC - "Sandwich" - 2006
2006-11-06 14:00:00 in Campanii

Caroli Foods lansează gama de salamuri semi-uscate “Sandwich” Salam perfect potrivit pe felia de toast.

Bucureşti, 6 noiembrie 2006 – Caroli Foods lansează în premieră pe piaţa din România salamuri semiuscate în forma feliilor de toast. Pentru realizarea noilor forme a fost necesară o investiţie de aproximativ 500.000 de Euro în cercetare - dezvoltare şi marketing.

Salamurile cu formă inovatoare sunt lansate sub brandul Caroli - gama “Sandwich” şi poartă denumirile Caro şi Trigon, fiind perfect potrivite pe feliile de pâine toast.“Se spune că diferenţa între ceva bun şi ceva deosebit stă în atenţia la detaliu. Noi întotdeauna am oferit consumatorilor produse de o calitate superioară şi cu reţete deosebite. De această dată am dorit săaducem, prin inovaţie, pe lânga toate acestea şi beneficii noi consumatorilor noştri” a declarat Talal El Solh, CEO & President, Grupul Caroli Foods.

Cercetarea pieţei a relevat tendinţa clienţilor de a consuma salamurile semiuscate cu precădere în sandwich-uri. De asemenea, este valorizată uşurinţa în utilizare şi convenienţa. În plus, clienţii “mănâncă şi cu ochii” iar un sandwich este cu atât mai atractiv cu cât fiecare ingredient este în forma potrivită.

Lansarea gamei “Sandwich” a fost realizata printr-o campanie integrata, cu un spot TV dedicat si multiple activitati BTL, într-o perioadă optimă pentru consumul salamurilor semi-uscate.

Gama Caroli “Sandwich” are în componenţă, pe lângă cele două sortimente menţionate şi salamul Baguette, a cărui formă clasică, rotundă, îl face potrivit pentru utilizarea în sandwich-uri cu pâine de tip baghetă sau franzelă. Fiecare dintre cele trei salamuri au atât forme cât şi reţete distincte.

Pentru a putea vizualiza acest video trebuie să acceptaţi cookie-urile de direcţionare şi publicitate

campanii