TVC - "Rasplata" - 2004
2004-04-10 06:00:00 in Campanii

Campania de imagine din 2004 a demarat cu lansarea in luna mai a spotului TV "Rasplata". Aceasta a reinceput in luna octombrie pe posturile Antena 1, ProTV, Acasa TV, ProCinema, National, B1 TV. Spotul reflecta pozitionarea marcii Caroli, orientata mai mult catre consumatorii din segmentul mediu si peste mediu, sloganul marcii "Iti lasa gura apa!" subliniind esenta si promisiunea brandului. Caroli a investit un sfert din bugetul de marketing in activitati BTL si trade-marketing, directionate in special catre programe de sampling la nivel national in toate magazinele key account (Billa, Carrefour, Cora, La Fourmi, Mega Image, Metro, Profi, Selgross, etc) precum si in magazinele de retail.

"Sunca, pastrama, carnaciori ", sunt ingredientele din care se vor infrupta cateva perechi de tineri casatoriti, la primul lor mic-dejun in dimineata de dupa nunta. Pentru ca, in perioada 23 octombrie - 7 noiembrie, in fiecare sambata si duminica, spotul Caroli "Rasplata" a capatat diverse "adaptari live", protagonisti fiind perechi de tineri casatoriti, nasi, socrii si nuntasi din Bucurestiul cu arome de toamna, vin sipastrama! Locatiile au fost cat mai diverse, ca si rochiile si frumusetea mireselor.

Scenariul spotului a fost schimbat de data aceasta, tinand cont ca nu a fost nevoie de nici un rapitor de mirese ca sa apara "rasplata". Cosul cu bunatati a fost oferit de bucatarul Caroli , in timp ce doua tinere fete au daruit baloane albe si rosii mirilor. Dansul a fost asigurat de formatia "Los Platanos", ai carei instrumentisti dotati cu palarii cu boruri largi au incins ringul de dans in ritmuri mexicane, de succes. Refrenul "Tequila" a fost schimbat, pe rand, in numele mireselor si ale mirilor, strigate cu foc si in cor de tot alaiul de nuntasi.

"Am apreciat ideea spotului "Rasplata" propusa de Saatchi & Saatchi si prin prisma faptului ca permite o exploatare generoasa a ideii creative. Am dorit sa-i "cucerim" pe miri si nuntasi fiind alaturi de ei in cel mai frumos moment al vietii lor. Noi credem ca am reusit acest lucru, luand in considerare caldura cu care a fost primit Caroli de catre nuntasii din Bucuresti. Succesul acestui program ne bucura si ne face sa credem ca apetisantele produse Caroli sunt foarte apreciate. " a declarat Khaled El-Solh - General Manager.

Celor care au planuri de nunta dupa Postul Craciunului, Caroli le pregateste noi surprize si le ureaza de pe acum "Casa de piatra!"

Pentru a putea vizualiza acest video trebuie să acceptaţi cookie-urile de direcţionare şi publicitate

campanii