Noua campanie „Omleta arde după cârnații Caroli“ pentru brandul Caroli
2024-05-15 00:00:00 in Stiri

Începând cu luna mai 2024, Caroli Foods Group lansează o nouă campanie de brand pentru cârnații cabanos Caroli. Sub sloganul „Omleta arde după cârnații Caroli“, campania aduce în prim plan tradiția de 30 de ani a cârnaților cabanos, pentru care compania ocupă poziția de lider pe piață în volum.

„Totul a plecat de la ideea că un preparat simplu devine și mai gustos dacă i se adaugă produse de calitate. Cârnații cabanos Caroli sunt un produs cu tradiție, gustul consacrat de 30 de ani fiind, de fapt, diferențiatorul care transformă, spre exemplu, omleta clasică într-un preparat de cinci stele în bucătăria fiecăruia dintre noi. Astfel, s-a născut campania «Omleta arde după cârnații Caroli», declară Ana Maria Costea, Marketing Director în cadrul Caroli Foods Group.

Pe lângă introducerea unui nou gramaj de 450 g, produsul vine și cu un design modern de ambalaj, îmbogățit cu o schemă coloristică unică. Noile ambalaje ale cârnaților cabanos Caroli au fost concepute special pentru a optimiza și a eficientiza procesul de selecție a produselor în magazine. Această abordare strategică nu doar că îmbunătățește experiența la raft, ci și consolidează identitatea vizuală a brandului.

„Noua campanie continuă poziționarea brandului în jurul poftei de un produs savuros și vine cu o comunicare inedită în categorie, o omletă care le «cântă» cârnaților cabanos Caroli. Mesajul și elementele vizuale ale campaniei, precum și combinația apetisantă dintre cârnați și omletă, unul dintre preparatele îndrăgite de români, vor evidenția gama de cârnați Caroli în magazine și vor trezi interesul și pofta consumatorilor“, adaugă Maria - Mirabela Chiriță, Brand Manager în cadrul Caroli Foods Group.

Noua campanie de comunicare este proiectată pentru a sublinia și a amplifica toate atributele cheie ale produsului, printr-o strategie de promovare integrată 360⁰, desfășurată în perioada mai - iunie. Inițiativa urmează direcția creativă a campaniilor anterioare „Pâinea tânjește după salamul Caroli” și „Crenvurștii Caroli. Iubiți de muștar, doriți de ketchup”. Campania include un spot TV, ce va fi difuzat pe parcursul acestor două luni, consolidând, astfel, imaginea brandului Caroli în piață. 

În paralel, o prezență solidă în mediul digital va fi asigurată prin campanii active pe platforme de social media, precum Facebook, Instagram, TikTok, YouTube și LinkedIn, dar și prin strategii de Google Ads. 

Inițiativele BTL în punctele cheie de vânzare și bannere online promoționale vor completa vizibilitatea în rândul consumatorilor, asigurând un impact pe termen lung al campaniei. Gama de cârnați cabanos sub brandul Caroli include produse în varianta ambalată, în pachete în gramaje specifice de 270 g și 450 g, dar și în varianta vrac, disponibilă la vitrina asistată din magazine.

stiri