Comunicat de presă
Grupul Caroli Foods a expus în cadrul ANUGA 2007.
Gourmet, Caroli şi Maestro au impresionat la cel mai mare târg european de produse alimentare.
Bucureşti, 20 noiembrie 2007 – Caroli Foods a participat la ediţia din acest an a expoziţiei de produse alimentare ANUGA, desfăşurată în perioada 13-17 octombrie la Koln, fiind singurul producător autohton care a expus atât în cadrul standului României cât şi prin intermediul unui stand individual.
Caroli a prezentat aproximativ 150 produse din gama Gourmet, Caroli şi Maestro în cadrul unui spaţiu de aproximativ 50 de metri pătraţi. Vizitatorii au avut astfel posibilitatea să aprecieze calitatea şi diversitatea produselor din toate categoriile de produse.
“Pentru noi prezenţa la ANUGA a fost o oportunitate semnificativă de promovare a mărcilor Caroli Foods în rândul consumatorilor din Uniunea Europeană; prezenţa aici ne-a permis totodată să evaluam noile tendinţe de consum şi posibilităţile de intrare pe pieţele europene” a declarat Talal El Solh, preşedintele grupului Caroli Foods. “Faptul că standul nostru a fost vizitat în permanenţă, iar produsele apreciate, dovedeşte că putem satisface cele mai exigente cerinţe”, a mai adăugat el.
ANUGA este cel mai mare târg de produse alimentare şi băuturi din Europa şi unul din cele mai mari din lume, ce se desfăşoară din doi în doi ani la Koln, în Germania. Având o tradiţie de peste 20 de ani, ANUGA atrage şi cel mai mare număr de vizitatori pentru expoziţii de acest tip, care au ocazia să intre în contact cu toate noutăţile, inovaţiile şi tendinţele din sectorul FMCG.
La ediţia din acest an au participat 6.607 producători din 95 de ţări care au avut la dispoziţie un spaţiu expoziţional de 304.000 mp. Grupul Caroli Foods a înregistrat în primele 9 luni din 2007 o creştere a vânzărilor cu peste 25% în raport cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Pe segmentul key accounts acestea au fost mai semnificative, de 40%, în timp ce creşterea pe segmentul tradiţional este de 20%.
Pentru anul în curs compania estimează venituri de aproximativ 120 milioane euro şi un profit la un nivel comparabil cu cel al anului trecut.
Caroli Foods este unul dintre liderii pieţei de mezeluri din România. Grupul produce patru mărci de mezeluri: Maestro, Caroli, Gourmet şi Primo. Pe parcursul celor 12 ani de activitate, Caroli Foods a investit zeci de milioane de Euro în procesarea şi distribuirea mezelurilor (tehnologie, echipamente de igienă, resurse umane etc.).
Grupul are 1.200 de angajaţi, dintre care majoritatea au între 18 şi 35 de ani. Produsele Caroli Foods sunt aliniate standardelor Uniunii Europene. Fabrica de la Piteşti, cu o suprafaţă productivă de 15.000 de metri pătraţi, este certificată ISO 9001:2000 şi HACCP.
Grupul Caroli Foods este în principal format din companiile Caroli Prod 2000, T.C. Affaires, INDCARF S.A şi Maestro Industries.
evenimente