Bucureşti, 6 noiembrie 2006 – Caroli Foods lansează în premieră pe piaţa din România salamuri semiuscate în forma feliilor de toast. Pentru realizarea noilor forme a fost necesară o investiţie de aproximativ 500.000 de Euro în cercetare - dezvoltare şi marketing.
Salamurile cu formă inovatoare sunt lansate sub brandul Caroli - gama “Sandwich” şi poartă denumirile Caro şi Trigon, fiind perfect potrivite pe feliile de pâine toast.“Se spune că diferenţa între ceva bun şi ceva deosebit stă în atenţia la detaliu. Noi întotdeauna am oferit consumatorilor produse de o calitate superioară şi cu reţete deosebite. De această dată am dorit săaducem, prin inovaţie, pe lânga toate acestea şi beneficii noi consumatorilor noştri” a declaratTalal El Solh, CEO & President, Grupul Caroli Foods.
Cercetarea pieţei a relevat tendinţa clienţilor de a consuma salamurile semiuscate cu precădere în sandwich-uri. De asemenea, este valorizată uşurinţa în utilizare şi convenienţa. În plus, clienţii “mănâncă şi cu ochii” iar un sandwich este cu atât mai atractiv cu cât fiecare ingredient este în forma potrivită.
Lansarea gamei “Sandwich” are loc într-o perioadă optimă pentru consumul salamurilor semi-uscate, aşa cum relevă cercetarea obiceiurilor de consum pentru aceste sortimente. Segmentul salamurilor în general are însă o dinamică accentuată şi în restul anului.
Gama Caroli “Sandwich” are în componenţă, pe lângă cele două sortimente menţionate şi salamul Baguette, a cărui formă clasică, rotundă, îl face potrivit pentru utilizarea în sandwich-uri cu pâine de tip baghetă sau franzelă. Fiecare dintre cele trei salamuri au atât forme cât şi reţete distincte.
Caroli Foods este unul dintre liderii pieţei de mezeluri din România. Grupul produce patru mărci de mezeluri: Maestro, Caroli, Gourmet şi Primo, înglobând peste 200 de produse, din care 20 lansate în 2006. Pe parcursul celor 12 ani de activitate, Caroli Foods a investit zeci de milioane de Euro în procesarea şi distribuirea mezelurilor (tehnologie, echipamente de igienă, resurse umane etc.). Grupul are 1.200 de angajaţi, dintre care majoritatea au între 18 şi 35 de ani. Cifra de afaceri a Grupului, la finele anului trecut, a fost de 62 de milioane de Euro, în creştere cu peste 40% faţă de anul anterior. Produsele Caroli Foods sunt aliniate standardelor Uniunii Europene. Fabrica de la Piteşti, cu o suprafaţă productivă de 15.000 de metri pătraţi, este certificată ISO 9001:2000 şi HACCP. Grupul Caroli Foods este în principal format din companiile Caroli Prod 2000, T.C. Affaires, INDCARF S.A şi Maestro Industries.
Pentru mai multe informaţii vă rugăm să îl contactaţi pe Silviu Udroiu la telefon (021) 312 38 35/36 şi e-mail silviu@dccom.ro.
stiri