Caroli Foods - investiţii în dezvoltare Creştere cu 50% a cifrei de afaceri pe primele 9 luni ale anului Investiţii de aproximativ 6 milioane de Euro
2006-11-08 00:00:00 in Stiri

Comunicat de presă

Caroli Foods - investiţii în dezvoltare.
Creştere cu 50% a cifrei de afaceri pe primele 9 luni ale anului.
Investiţii de aproximativ 6 milioane de Euro.


Bucuresti, 08 noiembrie 2006 - Grupul Caroli Foods a anunţat pentru primele trei trimestre ale anului o cifră de afaceri de 66,8 milioane Euro, ceea ce reprezintă o creştere cu aproximativ 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Oficialii grupului estimează atingerea unei cifre de afaceri de aproximativ 95 milioane de Euro până lasfârşitul anului 2006.


“Creşterea răspunde preocupării noastre de a investi în dezvoltare. Suntem convinşi că aceasta este rezultatulevoluţiilor bune ale unor branduri consacrate dar şi preocupării continue pentru inovaţie. Introducem mereu produsenoi, îmbunătăţim şi completăm reţetele, inovăm ca să aducem beneficii suplimentare consumatorilor noştri” a declarat Talal El Solh, CEO & President, Grupul Caroli Foods.


Creşterea este susţinută şi printr-un program de investiţii ce vizează modernizarea şi extinderea capacităţilor existente în cadrul companiilor Grupului. În anul 2006 au fost utilizate fonduri SAPARD în valoare de aproape 6 milioane de Euro pentru modernizarea şi extinderea liniei de producţie şi a frigoriferului TC Affaires şi pentru modernizarea depozitelor frigorifice şi instalarea unei linii pentru producţia de salamuri crud uscate pentru Indcarf.


Tot în cursul primelor 9 luni ale anului 2006 a fost integrat în cadrul Caroli Foods şi producătorul clujean Maestro Industries. Astfel grupul include astăzi patru mărci: Caroli, Gourmet, Maestro şi Primo şi un portofoliu de produse mai bogat. În plus, integrarea celor două reţele de distribuţie asigură prezenţa mai aproape de consumator, pentru toate produsele.


În ceea ce priveşte evoluţia pe segmente, cel mai mare dinamism l-au oferit categoriile salam şi şuncă. Caroli Foods a înregistrat cele mai ridicate vânzări – de peste 63% în raport cu anul
anterior - pe segmentul salam, principalul exponent al acestei categorii fiind gama Victoria- Caroli. Şi segmental şuncă a înregistrat creşteri importante prin gama Deliciu, parte a mărcii Gourmet.


Grupul Caroli Foods va continua până la sfârşitul anului consolidarea ca una dintre cele mai importante entităţi pe piaţa mezelurilor, prin decizii de investiţii ce urmăresc dezvoltarea capacităţilor sale de producţie.


****
Caroli Foods este unul dintre liderii pieţei de mezeluri din România. Grupul produce patru mărci de mezeluri: Maestro, Caroli, Gourmet şi Primo, înglobând peste 200 de produse, din care 20 lansate în 2006. Pe parcursul celor 12 ani de activitate, Caroli Foods a investit zeci de milioane de Euro în procesarea şi distribuirea mezelurilor (tehnologie, echipamente de igienă, resurse umane etc.). Grupul are 1.200 de angajaţi, dintre care majoritatea au între 18 şi 35 de ani. Cifra de afaceri a Grupului, la finele anului trecut, a fost de 62 de milioane de Euro, în creştere cu peste 40% faţă de anul anterior. Produsele Caroli Foods sunt aliniate standardelor Uniunii Europene. Fabrica de la Piteşti, cu o suprafaţă productivă de 15.000 de metri pătraţi, este certificată ISO 9001:2000 şi HACCP. Grupul Caroli Foods este, în principal, format din companiile Caroli Prod 2000, T.C. Affaires, INDCARF S.A. şi Maestro Industries.

Pentru mai multe informatii va rugam sa il contactati pe Silviu Udroiu la telefon (021) 312 38 35/36 si e-mail silviu@dccom.ro

stiri