Caroli, brandul românesc autentic al liderului pe piața de mezeluri din România, se alătură initiativei extraordinare a postului de stiri Antena 3 de a înscrie drapelul României în recordurile lumii omologate de Guiness World Records.
·În calitate de lider al pieței de mezeluri proaspete din România, cu peste 1200de angajaţi în România, compania Caroli Foods Group susține proiectele și inițiativele inovative și de responsabilitate față de comunitate.
·Tricolorul este un simbol al românilor, al mândriei și al valorilor naționale, care se înscriu firesc prin acest parteneriat și în sistemul de valori ale brandului Caroli, un brand românesc de tradiție.
·Sistemul de valori ale companiei Caroli Foods Group, precum calitatea, încrederea, inițiativa, invovația și responsabilitatea sunt acum unite prin mândria națională.
·Fiind 100% un brand românesc, produs în România de o echipă valoroasă de oameni profesioniști, Caroli este o referință a produselor de calitate de pe piața de mezeluri.
·Asemeni drapelului național care intră în recordurile lumii, Caroli duce valorile de brand mai departe, din România, și pe piețele internaționale.
“Caroli Foods Group salută această inițiativă extraordinară prin care valorile românești simbolizate de drapelul național sunt incluse în recordurile lumii. Parteneriatul cu brandul Caroli confirmă, pe de o parte, susținerea valorilor românești și, pe de altă parte, un transfer al acestor valori, precum mândria națională, în sistemul propriu al companiei, alături de calitate, încredere, inițiativă, invovație și responsabilitate. Brandul Caroli este mândru să fie partener al drapelului României.”Adrian Nicolaescu, Director executiv Marketing & PR, Caroli Foods Group
evenimente