TVC - "Mama" - 2012
2012-11-06 14:00:00 in Campanii

In 2012 am continuat campania „Tine romanul in miscare”, care pozitioneaza produsele Caroli drept “combustibilul” Romaniei si prin care Caroli a devenit suporterul unei intregi generatii de oameni activi. Evolutia din acest an a campaniei de imagine si-a propus sa pastreze valorile si magnitudinea brandului si sa il aduca mai aproape de universul familiei. Fara sa fie o schimbare de strategie, campania din 2012 s-a concentrat asupra crearii unei legaturi mai profunde cu cel mai important segment din randul cumparatorilor nostri: femeile – si am adus, ca executie, un limbaj specific marcii noastre si foarte apropiat consumatorilor: feliile ca si ‘bucati de viata autentica’.

Mesajul pe care il adresam femeilor este unul emoţional, acela de recunoaştere şi gratitudine pentru rolul lor esential in familie. Caroli recunoaste faptul ca, pentru mame, mesele depasesc simplul rol functional, pragmatic, ele fiind expresia grijii materne pentru bunastarea familiei - este vorba de sustinere si incurajare, grija de a ne fi mai bine, ambitia de a ne atinge visele, voie buna si multe momente fericite alaturi de cei dragi. A fost o campanie despre ce inseamna mamele, insa depasind norma categoriei. Spre deosebire de alte campanii de comunicare in categoria produselor alimentare, am vorbit nu atat despre ce face o mama - isi hraneste familia si are grija de ea, ci despre ce inseamna ele pentru familia lor. Am trecut de rolul functional, chiar si de cel emotional si l-am evidentiat pe cel cultural: mama isi hraneste familia si are grija de ea, dar cel mai important este ca ea ne face oameni mai buni. Este un model pentru copii, ii ajuta cu intuitia ei, le da incredere si curaj in viata, prin fiecare gest, mic sau mare, pe care il face pentru noi. Iar Caroli sustine mamele sa ofere familiilor lor sprijinul, incurajarile si bunatatea de care au nevoie.

Campania a fost comunicata pe TV (in 2 fight-uri), radio, dar si prin materiale de comunicare la raft si activari in-store. Pentru obtinerea unui impact cat mai mare al mesajului si cresterea notorietatii, mixul de TV a cumulat atat statii mari, cu reach ridicat, cat si statii de nisa cu afinitate mare pe target, care au generat o crestere a vizibilitatii campaniei.

Pentru a putea vizualiza acest video trebuie să acceptaţi cookie-urile de direcţionare şi publicitate

campanii