CAMPANIA PUBLICITARA - Sissi incurajeaza aprecierea
2016-12-12 17:13:04 in Evenimente
CAMPANIA PUBLICITARA
"Sissi incurajeaza aprecierea"
REGULAMENTUL OFICIAL
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
- Campania publicitara "Sissi incurajeaza aprecierea" ("Campania") este organizata si desfasurata de Caroli Foods Group SRL, o societate comerciala din Romania, cu sediu social în Pitesti, Intrarea Abatorului, nr. 30, jud. Arges, înmatriculată la Registrul Comerţului cu numarul J03/38/2003, avand cod unic de inregistrare RO 6543790 , Capital social subscris(total RON): 1840.00, IBAN RO30RNCB0721027072290001, BCR, sucursala Mall Plazza, tel.021.444.08.09 ; fax:021.444.08.10 (”Organizator”)
- Campania se derulează prin intermediul SC. Front Line Marketing SRL societate comercială cu sediul social în Bucuresti, sector 2, Str. Vasile Lascar, nr.150, înregistrată la Registrul Comerţului cu numărul J40/16308/2003, C.U.I. RO 15956672 (“Agenţia”). Agentia este inregistrata în registrul de evidentă al ANSPDCP cu numarul 1664.
- Participantii la Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile regulamentului oficial al Campaniei, potrivit celor mentionate mai jos ("Regulamentul Oficial").
- Regulamentul Oficial este întocmit şi va fi făcut public conform legislaţiei aplicabile din România prin publicarea pe https://www.facebook.com/CaroliFoodsGroup/ /,si prin punerea la dispozitia fiecarui participant, a Regulamentului si a oricarei modificari ulterioara, in locatia precizata la pct.3.1., fiind disponibil in mod gratuit oricarui participant, pe întreaga durată a Campaniei potrivit celor mentionate in Sectiunea 3.
- Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare numai după publicarea acestor modificări pe https://www.facebook.com/CaroliFoodsGroup/ sau/si dupa comunicarea acestor modificari catre participanti.
- Regulamentul campaniei si modificarile acestuia se considera comunicat de la data publicarii electronice pe site-ul https: //www.facebook.com/CaroliFoodsGroup/ , sau de la data comunicarii efective (prin predare personala ori prin serviciide curierat/postale) catre participantii interesati . Data comunicarii este data la care oricare din cele doua variante de comunicare a fost efectuata prima.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
- Campania se desfasoara in data de 12.2016, intre orele 19.00 pm – 20.30 pm , in cadrul si pe durata Atelierului organizat de revista Unica, in cadrul evenimentului organizat in data de 12.12.2016 incepand cu ora 19.00 la Hotel Capital Plaza, Bulevardul Iancu de Hunedoara nr. 54. Sector 1, Bucuresti.
- Campania se va desfasura in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.
- Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica perioada Campaniei pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a modifica prezentul Regulament Oficial si de a anunta acest lucru public pe site-ul https://www.facebook.com/CaroliFoodsGroup/ si de a prezentala cerere/de a avea disponibila modificarea in locatia desfasurarii campaniei.
SECTIUNEA 4. MARCILE PARTICIPANTE / SCOPUL CAMPANIEI
4.1. Marca participanta si promovata : SISSI
4.2. Pentru ca decembrie este luna cadourilor, a gesturilor frumoase, a iubirii si daruirii, brandul Sissi te ajuta sa-ti arati aprecierea fata de cei dragi prin intermediul completarii si transmiterii in format scris, pe un card, a unor gesturi de apreciere pe care participantii si le-ar dori de la partenerii de viata.
SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE
- Campania este deschisa participarii exclusiv celor ce sunt invitati si care vor lua parte la evenimentul precizat la art. 3.1 , cu conditia sa fie persoane fizice majore, cetateni romani, de sex feminin, cu domiciliul sau resedinta, chiar temporara, in Romania.
- La aceasta Campanie nu au drept de participare persoanele a caror varsta este mai mica de 18 ani, la data inscrierii in campanie, adica la data/momentul participarii la eveniment ,chiar daca toate celelalte conditii precizate in art. 5.1. sunt intrunite. Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru a preveni inscrierea in Campanie a persoanelor sub varsta de 18 ani.
- Daca sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii sau care au participat la Campanie desi nu aveau drept de participare, Organizatorul are dreptul de a cere restituirea premiilor astfel castigate si de a urmari in instanta respectivele persoane pentru recuperarea premiilor si a prejudiciilor cauzate.
- Orice incercare de fraudare,de incalcare si/sau nerespectare a conditiilor de participare se soldeaza cu eliminarea definitiva a participantului in cauza, acesta urmand a fi informat in scris cu privire la aceasta decizie.
SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI
- Persoanele ce intrunesc conditiile pentru a fi participanti vor primi un card in care vor completa datele solicitate (si anume nume, prenume, varsta, adresa de mail si numar de telefon) si vor descrie pe card, la rubrica indicata, gesturi de apreciere pe care participantii si le-ar dori exprimate de la persoanele dragi.
- La finalul campaniei si implicit la finalul evenimentului precizat, comisia de selectie si acordare a premiilor (numita in continuare „comisia Sissi”) va colecta toate cardurile completate pe durata campaniei . Pe data de 17 decembrie comisia va stabili gestul de apreciere castigator, in functie de cat de inovativ si creativ este acesta , urmand a stabili alte trei gesturi de apreciere castigatoare de rezerva, precum si ordinea acordarii premiului catre acestea , in cazul in care castigatorul sau rezerva anterioara nu au putut fi contactate.
- Participantul care a descris gestul de apreciere cel mai inovativ si mai creativ va fi declarat castigator .
- Comisia Sissi va fi formata din angajati Caroli Foods Group.
- Premiul va fi acordat participantului care va avea celei mai inovative idei.
- Pentru acordarea/inmanarea premiului, reprezentantul Organizatorului va solicita căstigatorului urmatoarele date personale: nume, prenume, cod numeric personal numar telefon, adresa de e-mail corecta si valida/reala. Acordarea premiilor este condiţionată de obţinerea acestor date din partea castigatorilor, date necesare Organizatorului ca dovadă a acordarii premiilor.
SECTIUNEA 7. PREMIILE SI VALOAREA PREMIILOR
- In cadrul Campaniei se va acorda urmatoarul premiu, avand valoarea:
Premii
|
Cantitate (buc.)
|
Valoare totala fara TVA
|
TVA
|
Valoare totala –TVA inclus
|
Voucher „Pachet Couple Retreat” Eden Spa
|
1 buc
|
550
|
110
|
660 RON
|
SECTIUNEA 8. PROCEDURA PENTRU VALIDAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
- Premiul campaniei "Sissi incurajeaza aprecierea" va fi predat castigatorului in maxim 30 zile lucratoare incepand cu data de 17 decembrie inclusiv.
- Castigatorul premiului oferit va fi anuntat personal prin telefon sau adresa de e-mail in maxim 10 zile lucratoare de la data 17 decembrie 2016.
- Pentru validarea premiului in vederea acordarii / inmanarii castigatorului trebuie intrunite cumulativ urmatoarele conditii:
- Pe toata durata derularii campaniei/concursului toate datele utilizate in procesul de completare a cardurilor trebuie sa fie valide , reale, verificabile, avand beneficiari/proprietari reali, sa nu fie false ori nereale/inexistente.
- Cardul primit pe durata campaniei /atelierului trebuie sa fie completat personal de participant pe durata atelierului
- castigatorul premiului va prezenta cartea de identitate sau o foto copie a acesteia.
- In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat telefonic (ca de exemplu, dar fara a se limita la situatiile in care acesta nu raspunde, numarul este nealocat, telefonul este inchis etc.) sau nu raspunde la email in termen de 2 zile lucratoare de la expedierea e-mail-ului de instinntare, si /sau nu este gasit la adresele/datele de contact comunicate pe card pana cel mai tarziu de 27 decembrie, sau nu intruneste conditiile de validare prealabile acordarii premiului, se va trece la contactarea primei rezerve , cu respectarea acelorasi termene ca si pentru castigator, data de referinta initiala fiind data la care a expirat termenul de contactare pentru castigator, respectiv pentru rezerva anterioara. In cazul in care nici una din rezerve nu poate fi contactata, Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu mai atribui premiul respectiv.
- Castigatorul unui premiu nu poate ceda premiul, in integralitatea sa, unei alte persoane.
- Nu se permite acordarea contravalorii in bani a premiului oferit in cadrul Campaniei, inlocuirea premiului sau schimbarea parametrilor acestuia; in cazul refuzului unui castigator de a beneficia de premiul castigat, asa cum este acesta descris in Regulamentul Oficial, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului.
- Fiecare premiu acordat va fi inmanat castigatorului numai in baza unui proces verbal de predare- primire a premiului, in care se vor consemna datele castigatorului (Numele si prenumele, Codul numeric personal, adresa )si datele de individualizare ale tipului de premiu castigat ,precum si data acordarii/predarii, locatia , denumirea campaniei, etc. Procesul verbal de predare-primire al premiului va fi intocmit intr-un singur exemplar in original, care va ramane la Agentie pentru a fi transmis catre Caroli Foods Group la finalul campaniei.
SECTIUNEA 9. RASPUNDERE
9.1. Prin participarea la Campanie, toti participantii si eventualii castigatori sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor si eventualilor castigatori.
9.2. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor, sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial. Responsabilitatea Organizatorului cu privire la acordarea premiilor este limitata in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.
9.3. Prin participarea la Campanie, participantul declara pe propria raspundere ca a luat la cunostinta, si este de acord cu urmatoarele.
- Participantul este singur raspunzator pentru orice declaratie neconforma cu realitatea;
- Participantul declara ca nu sufera de afectiuni fizice sau psihice care sa faca imposibila utilizarea premiilor;
- Participantul este constient de conditiile normale de utilizare a premiilor si poate face uz de aceastea fara a constitui o amenintare la adresa sanatatii si integritatii sale corporale, si/sau a celor din jur.
9.4. Organizatorul si societatile comerciale implicate in Campanie:
- nu este raspunzator pentru calitatea premiilor oferite in cadrul acestei Campanii si nu acorda termen de garantie de utilizare pentru acestea;
- nu este raspunzator pentru deteriorarea, disparitia sau sustragerea premiilor dupa momentul preluarii lor de catre castigator;
- este exonerat de catre castigatori, acordul de vointa al acestora fiind dat prin simpla participare la prezenta Campanie, de orice raspundere pentru toate prejudiciile suferite de catre castigatori in legatura cu premiile, ulterior momentului preluarii acestora, indiferent de natura acestor prejudicii, incluzand dar fara a se limita la, vatamari corporale si/sau vatamari ale sanatatii, respectiv vatamari sau daune aduse patrimoniilor;
- nu este raspunzator de eventualele prejudicii sau daune cauzate de catre castigatori unor terti in legatura cu premiile, indiferent de natura acestor prejudicii;
- isi rezerva dreptul de a redistribui premiul sau de a nu-l mai distribui in cazul in care castigatorul nu se prezinta/nu poate fi contactat in vederea inmanarii premiului.
SECTIUNEA 10. DATELE CU CARACTER PERSONAL
10.1 Prin prezentul Regulament, Organizatorul prin intermediul Agentiei se obliga sa respecte preverile Legii 677/2001, privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal stocate pe durata Campaniei. Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor în care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia în vigoare.
10.2 Participantul la Campanie în calitate de persoana vizata, are conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art. 13), dreptul de interventie asupra datelor (art. 14) si dreptul de opozitie (art. 15). În vederea exercitarii acestor drepturi, participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata, catre Organizator, la sediul social al acestuia, mentionat la Sectiunea 1 de mai sus.
SECTIUNEA 11. TAXE SI IMPOZITE
Organizatorul Campaniei nu este raspunzator pentru plata taxelor, impozitelor sau a altor obligatii fiscale legate de premiile oferite, cu exceptia impozitului cu retinere la sursa aplicabil veniturilor individuale provenite din premii, impozit pe care Organizatorul Campaniei este obligat sa il calculeze, sa il retina si sa il vireze la bugetul de stat conform prevederilor din Codul Fiscal.
SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI INAINTE DE TERMEN
Campania va putea fi întreruptă doar în caz de forţă majoră sau printr-o decizie a Organizatorului, decizie ce va fi anuntata public si care va respecta prevederile legale. In cazul intreruperii acestei Campanii, Organizatorul nu isi asuma nici un fel de raspundere referitor la premiul care ar trebui oferit in urma indeplinirii conditiilor de premiere survenite ulterior acestei date.
SECTIUNEA 13. LITIGII
Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Bucuresti.
SECTIUNEA 14. REGULAMENTUL OFICIAL
Regulamentul Oficial este disponibil gratuit pentru toti participantii la aceasta Campanie, in locatia indicata la pct. 3.1., sau vizitand urmatoarea adresa de Internet: https://www.facebook.com/CaroliFoodsGroup/
Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiillor prezentului Regulament Oficial.
Organizator,
Caroli Foods Group SRL
PrinAgentie,
SC Front Line Marketing SRL
evenimente